tisdag 20 februari 2007

Systuga

Och här kommer bilden efter blev ganska nöjd, men stör mig på den bruna runt fönstren, ska målas men det tar lite tid att måla och byta foder på 18 fönster, det blir väl klart typ år 2010. Nää inte är jag otålig men som vanligt så vill man att allt ska bli klart på en gång fast då skulle jag inte ha några projekt på gång eller jo det skulle jag nog som vanligt.... Det som står på listan nu och framöver är: Slå upp en vägg och tapetsera rummet. Byta tak och måla + tapetsera det. Byta foder, lister och måla tak på ÖV. Inreda det lite käckt.. Gör om i tvättstugan. Måla fasaden. Måla staketet på nya trädäcket. Ja det räcker och blir över. Jag drömmer om en ny farstukvist (heter det så?) fast det har jag inte sagt till maken det får bli en överraskning :)
Ha det gott. Kram L


Igår så var det full fart på maskinen hemma. Köpte tyg på IKEA förra veckan och blev sugen att fixa och dona litegrann. Så har kommer en före bild på stora tjejens fönster.



Inga kommentarer: