onsdag 4 april 2007

Korglycka

Har inte skrivit på ett tag har väl inte riktigt haft tid. Eller tagit mig tid. Tycker allt bara springer ifrån en håller på att göra om på övervåningen och det är ett himla funderande på om vilken tapet eller om vi ska måla i ena rummet och ska det målas på väv eller på easy cover. Vilken nyans på vitfärgen osv. Vi håller inte på att göra iordning ett rum utan 3 (!) öhh känns ganska utmattande för tillfället inte speciellt kul saknar inspiration och tycker att jag glor i den ena än den andra tidningen, zuck. I varje fall idag lånade jag ut min bil till grannen. Ringde henne lite senare för att be henne om hon kunde hoppa in på Smarty för att kika efter ovanstående korg(ar) de fanns hon köpte dom och gav dem till mig helt GRATIS för att hon fick låna bilen, jätteglad. Ska nog låna ut bilen fler gånger.... Ha en fortsatt bra dag. Kram L

3 kommentarer:

Lotta sa...

Jättegullig granne! Och väldigt fina korgar!

Hoppas du hittar inspiration till din övervåning. Ibland kan det kännas tomt i skallen! ;-)

Ha en härlig påsk!
Kram Lotta

Lotten sa...

Vilken snäll granne! Jättefina korgar!

Ibland kan så stora projekt ta musten ur en - se till att koppla av så skall du se att inspirationen kommer tillbaka.... hoppas jag!

Ha en härlig påsk!

Jordgubbar med mjölk sa...

Fin korg!

Lycka till med era projekt! Blir spännande att se bild sedan!