tisdag 18 augusti 2009

Vilsen i pannkakan

Som vanligt så har jag 150 saker som jag vill göra. Det är absolut inget ovanligt för att vara mig. Tänk vad goá vänner gör för att få det att bli lite ljusare för att man ska kunna tänka igenom vad man vill o inte vill.. Ett erbjudande som är jättebra men som kanske inte passar mig just nu. Jag hade bestämt mig för en sak och när en annan kommer i vägen som vi första tanke kanske känns bättre så vill jag hellre hoppa på den, men om jag ska må bra och fortsätta ur den här jäkla svackan så måste jag kanske välja ett sämre val (just nu). Mycket svammel om mina tankar o funderingar.. Hoppas ni ändå står på min sida.. Idag blir det lite hundträning med vovvegänget, skojigt.. Ha det gott. Kram L

1 kommentar:

katta sa...

Det vet du syrran att jag står alltid på din sida och stöttar dig i det du väljer. Må så gott. Gör det som känns rätt för dig. Kramar!!!