söndag 20 februari 2011

Tallrikshylla



Jag haft mycket funderingar vad jag ska sätta upp på väggen i köket. Hyllor, tallrikshylla, väggord eller ingenting. Nu har jag hittat the tallrikshylla eller det har jag gjort innan men då fick den inte plats där jag hade tänkt men nu när det fanns en till salu igen så slog jag till på en gång det är Erica med bloggen Det vita dårhuset hennes man Marcus som gör dom de är så fina kika gärna in för hon har det jättefint hemma hos sig.. Den kommer med buss hit ner... Längtar. Idag var jag med tjejerna till tennishallen och som ett brev på posten kom höftvärken, morr. Jag måste få ordning på detta men vet inte riktigt hur.. Kärlek till er. Linda

2 kommentarer:

Krillas Krusiduller sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Krillas Krusiduller sa...

Jag gjorde visst nåt knas med min kommentar innan!

Jättefin tallrikshylla, det var det jag ville säga.. Hihi..

Ha en härlig dag! // C