torsdag 16 juni 2011

IDIOT



Allt är toppen och livet leker. Nu ska jag snart ha semester HELA sommaren tror ta mig tusan att jag ska shoppa, dricka champange och bara lyxa hela semestern kanske boka en resa till... för jag är ju så himla glammig och och väl värd det.. Och till dig som är en stor jävla idiot och anmäler mig till AF för att jag är på semester hur fan tänkte du eg. Har du inget annat liv än att anmäla?! Så lågt och patetiskt och jag är jävligt förbannad, för tänk om man äntligen kunde få unna sig och njuta av att man äntligen är på fötter igen efter många år som varit som en berg-o-dal bana. Hoppas det går åt helvete för dig... Det unnar jag dig din avundsjuka patetiska gris...

3 kommentarer:

Patricia sa...

Men hallå!

Vad har hänt?

Michaela sa...

nä men vad tråkigt. fattar inte att någon kan göra en sån sak. Jag var iof en idiot för många år sedan och sa att vi skulle åka på semester när jag var på arbetsförmedlingen, jaha sa dom, då får du inga pengar.... hur dum får man va?? :)
Förstår att du är ledsen och arg fattar inte vilken människa som skulle göra en sån sak. hoppas din semester onte e förstörd nu :(
Kram

minatvåhjärtan sa...

Heeeelt ärligt......
Hur f-n tänker man när man gör en sån sak ?????
Men du vet Linda.... somliga personer har inget bättre för sig än att förpesta livet för andra....
Sorgligt men sant.
De har nog ett förbannat tråkigt liv.....
Lägg det bakom dig nu och lev livet i sommar.
Stooooor Kram till dig.