söndag 22 april 2012

What a life...

Åter dax för juvelernas vecka... Denna gång blir en extra dag eftersom deras Pappa ska iväg. Jag lever varannan veckas liv. Det är mysigt, härligt, hemskt, konstigt, ledsamt. Ena vecka bor jag i hus och lever samboliv, andra veckan bor jag och juvelerna i lägenhet. Jag får det bästa av 2 världar men vill ha mera av båda inte en så enkel ekvation att få ihop när man lever varannan veckas liv. Jag vill vara happy, go och glá mest hela tiden inte känna mig splittrad mitt emellan. Tårarna kommer ofta över att vara otillräcklig på många plan. Varför kan de inte vara enkelt att leva. Var till mina änglars grav och satte lite blommor idag, jobbigt, jobbigt. Hade tänkt mig en löprunda på kvällskvisten men verkar inte som att den blir av.. Kidsen är lite sena men snart så får jag krama och mysa hela kvällen med mina juveler. Ha en fin kväll..

Inga kommentarer: