lördag 7 juli 2007

Hemkommen


Tänk att man kan längta hem när man ser dessa bilder... Jag erkänner jag är en riktig hemmaråtta, det blir bara värre och värre med åren. Visst det är skönt att komma iväg men ändå så sitter jag där och längtar hem. Vi har varit i Spanien i 2 veckor och vi var sjuka men ändå 30 grader i skuggan inte behöva tänka bara njuta...
Jag vet vad jag sa till maken innan vi skulle åka "gud va skönt det ska bli och slippa att renovera jag spyr på det kan det inte vara klart snart". Men jag längtade hem att få renovera gud så konstig man är. Nu har maken sågat upp alla lister som var kvar så det är bara för mig att börja måla i detta skitväder, aldrig är man nöjd *S*. Ha en underbar dag. Kram L

3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Haha, det är väl typiskt det där att längta hem.. Känner så väl igen mig..

Skatan sa...

Borta bra men hemma bäst...det är så det är : ) Kul att hitta hit, jag kommer tillbaka!

Stina sa...

Härliga bilder...