måndag 30 juli 2007

Råångest

Fasiken jag har panik. I ena ringhörnan står... Att jag och en tjej har funderat en del på att starta butik. Jag börjar väl kanske backa lite eller snarare tänka. Butikstider med 3 små barn och en man som jobbar till 18 är det rimligt, visst vi kan kanske lägga om mina arbetstider i butiken, men hur bra känns det när vi ska dela på det. På andra sidan står 3 års högskolestudier till Studie och yrkesvägledare på distans. Varför ska allt komma på samma gång?!! Jag har sovit som en kratta under natten. Ha en bra dag, jag ska försöka. Kram L

1 kommentar:

Unknown sa...

hade precis samma dilemma som dig, (fast jag har bara en liten parvel) Men jag tog utbildningen, öppna butik kan man göra i alla åldrar, men plugga kan bli både svårare och dyrare om man vant sig med en viss inkomst...
Petra
Blogg;
http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.8178