måndag 27 augusti 2007

Äntligen

Jag har ALDRIG köpt mig ett nytt köksbord. Först fick jag ärva ett furubord efter mina föräldrar. Sen träffade jag Lars och fick ärva hans och hans ex gamla köksbord. Skoja att jag suktat efter ett nytt då bordet vi haft är ca 12 år gammalt. Och snacka om förvåningen när vi hivar in ett nytt, fräscht, lantligt Wilma helt i min smak. Se och NJUT.

Wilma i dagskrud med de nya fyndljusstakarna från Mio. Någon som har tips på en webshop med volangdynor måste vara volang där bak oxå.

Och här har vi Wilma i kvällens sken med en rosbukett som jag fick av maken på vår bröllopsdag. De kom med bud. Och vi firade på Resturang IKEA snacka om lyx, barnen var supernöjda de fick köttbullar och potatis. Inget planerat det bara blev så, kom på att vi faktiskt var på Resturang i alla fall. Kram L

5 kommentarer:

DRÖMHUSET sa...

Kikar in på ditt fina nya matbord! Har också köpt mitt alldeles egna matbord nyligen, har haft arvegods föut jag med. Härlig känsla att äntligen få det man suktat efter... =0)
Hade gärna köpt Wilma jag med, men plånboken sa stopp, blev ett Åminne från MIO istället, Wilma är sååå fint!
Trevlig Helg!
Kram Sofie

Hem och Lycka sa...

Ursnyggt! kram!

"lilla slottet" sa...

hej!
ville bara lämna en liten hälsning.
kul att titta runt på din fina blogg
ses!!!

Solsjö - Under en vind sa...

Underbar matgrupp! Ha en skön söndag! Kram!

Maria sa...

Trevlig blogg...och vilken skillnad med Wilma-bord!