onsdag 15 augusti 2007

Halsband


Med inspiration ifrån Julias Vita Drömmar så visar jag upp mitt kära halsband. Det ligger mig väldigt varmt om hjärtat då det är namnen på mina barn. 2 stycken av dem finns tyvärr inte kvar i livet de dog i min mage 2005 i V 36, det har varit otroligt smärtsamt och jobbigt. Nyligen var vi med i Allas och i Aftonbladets lördagsbilaga Härligt Hemma en sorts terapiarbete som vi även hoppas kan hjälpa andra som är i samma situation. Vi har fått en underbar tjej efteråt och vi är så tacksamma. Ha en fortsatt skön kväll. Kram L

2 kommentarer:

Julias vita drömmar sa...

Otroligt fint halsband, barnens namn "sammanflätade"...vackert!
Man vill verkligen bära det käraste man har runt halsen, tätt inpå, alltid...

Jag har tyvärr inte läst tidningarna och sett er.

Många kramar/Julia

Hem och Lycka sa...

Beklagar verkligen dina mista barn, måste vara fruktansvärt..

Ett otroligt vackert halsband som jag förstår är dig kärt! kram!