fredag 14 november 2008

Härliga Monika


Igår hade jag en heldag med fantastika Monika Ahlberg. Var med på en plåtning för Leva & Bo det kommer den 13 december så då måste ni hålla utkik i tidningshyllan. Det var jättekul att få vara med och se hur det går till. Monika tyckte att det var lite rörigt men det tycker jag var lite charmigt och mig störde det inte det minsta. Jag var nog mesta chockad att jag satt i "tv-köket". Det är svårt att finna människor som berör en i livet men här har vi en som gjort avtryck. En virvelvind med ett varmt hjärta och stor gästvänlighet. Jag träffade även sminkösen Ann kolla in hennes blogg sminkhemligheter.blogg.se även hon visade sig vara en pingla av hög klass :) även hon en mycket trevlig tjej och väldigt engagerad och intresserad av liten lantlolla som jag. Tack än en gång för en fin dag. Monikas inlägg hittar ni HÄR. Och glöm nu inte Expressen för allt i världen den 13 December. Ha en bra dag. Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

Linda!
Det är jag som ska tacka! Urkul att du kom och förresten så var det ju tur också....särskilt som du var så duktig i köket!
/Monika