lördag 8 november 2008

Slutkörd

Det är helt sjukt hur några som man älskar kan suga så himla mycket energi. Jag är slutkörd helt enkelt. Mannen är borta i 5 dgr kommer hem imorgon. Med 3 barn som absolut har varit värsta monstren och inte lyssnat, kört sitt eget race + en valp som vill ha uppmärksamhet och som måste tuktas + att man måste bli förbannad hela tiden. Just nu vill jag bara lägga barnen skicka ut hunden och sätta mig ifred och läsa en bok eller lyssna på musik, bara för mig själv. Jag är så trött på allt. Det enda positiva är väl att jag har ett fantastiskt jobb som jag längtar efter och snart kommer mannen hem så att jag får lite avlastning. Det under dessa dgr man verkligen uppskattar det man har och längtar efter. Det kanske är bra att vara ifrån varandra ett tag. Puh vilken vecka.. Ha det gott. Kram Linda

1 kommentar:

Anonym sa...

mmmmmmmmmmmmm
Det känns inte bra att vi kommer med våra hundar nu.
Kram