torsdag 14 maj 2009

Lydnadskurs

Idag var det lydnadskurs lyckades genomföra trots ryggont, alvedon heter min vän. Det gick bra platsliggning X 2 och kommendering av tävlingsmomenten X 2. 1:a var hon lite sådär på men jag var lite nervös då Bellas uppfödare var o tittade ville gärna visa hur duktig hon är men då krånglade det. 2:a gången gick mycket bättre lugnare efter våra vanliga skrattanfall. Lite mer träning och detta blir nog bra. Hon är ju faktiskt bara 9 månader... Ha det gott. Kram L

5 kommentarer:

Aussiebuskul sa...

Imponerande av dig med tanke på ryggen idag;)
Hoppas du får sova någelunda...?

Å du ...de såg riktigt bra ut;o)

Anonym sa...

Vi vet ju alla ink dig att hon ni är kanon duktiga! Bara att kämpa på. Få se om fröken får sova gott inatt.

Kamilla sa...

Guud vad duktiga ni är!! Jag är såå stolt! Ni kommer gå långt!
Tack för trevlig em..
kramizar å hoppas ryggen blir bra snart.

Anonym sa...

Ha en mysig helg! Ska vi ta och avsätta en dag nästa vecka för en liten fika hemma hos mig? När kan Ni alltså du och M?

//Cissi

Anonym sa...

Hej du kära vän!

Torsdag em blir jätte bra! Säg en tid så är jag hemma! Vad vill Ni ha och fika? Passar kladdiga chokladmuffins? Säger du till M?

Ha de gott!

//Cissi