tisdag 6 oktober 2009

På rätt köl...



Trots kraftig slagsida så börjar jag nu komma upp i någorlunda tillstånd, skönt. Tyvärr är det långt kvar till normalt tillstånd dagarna är så olika. Men nu börjar jag ändå bli lite sugen på att fixa och trixa. Dock i mitt eget tempo. Får hålla mig tillbaka så att jag inte överilar. Fick ju en fin present fast det är L:s oxå bilden ovanför en Nikon D3000. Så jag fotar, tar bort, fotar, tar bort, fotar igen och tar bort igen tills jag blir nöjd. Ska nog ta barnen o Bella på utflykt så att de kan få bli fotade.. Tips på nån länk på nätet för att lära sig mer om just detta? Så är det just nu. Ha det gott. Kram L

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra fortsätt i "Ditt" tempo. Det är ingen annan som bestämmer vad "du" ska göra och inte göra. Ta dagen som den kommer...... Lev här och nu!!!!
Kram
Cissi