fredag 22 januari 2010

Nu sitter jag här.....


på min kammare. Och är lite småkymig i kroppen. Hade ont i halsen igår och det ligger lite kvar så jag vågar inte riktigt träna. Gillar det så himla mycket. Hooden ovanför finns på önskelistan så jäkla snygg. Kommer från Better Bodies. Annars var det lite snack igår rör upp lite och blir lite rörigt men det blir bättre snart...Och så saknar jag världens bästa A, får dock hålla ut tills imorgon. Stora A är hemma idag gick hem från skolan med magont och nu halsont.. Hade gött. Nu ska jag nog städa litte.. Kram L

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej du vännen! Snygg tröja!!! Dyr förstår jag . . . .
Jag är sugen på att beställa massor ifrån Panduro.... Och jag som bestämde mig för att sluta pyssla. Men papper är så himla roligt! Syns på onsdag! Inget märkvärdigt nu men Ribban ligger högt!!! Kram till världens bästa Lindas ljuva drömmar!!!

Linda sa...

Haha.. Jo men jag får väl skylla mig själv *S*

Välkommen sa...

Hej Hopp.
Vi får väl hoppas att halsont och dyl försvunnit till på onsdag, för då kommer vi och ska skvallra en massa =)
Har du sett att jag fått ställa ut mina varor i skyltfönstret på strå´t. Kanon jue, det går ju en del personer förbi där kan man ju hoppas.
www.malwasgardsbutik.blogspot.com
Ha det gott så ses vi.
Kramisar