måndag 11 januari 2010

Ordning och reda...


Maken har haft lite önskemål vad det gäller tv:n på övervåningen. Aldrig har jag sagt ska ha kvar tv:n i mitt älskade skåp. Men till och med jag fick inse och erkänna att det blev bättre på väggen. Me like a´lot. SÅ nu kan vi köra Wii obehindrat utan att slå sönder massa kontroller. Skulle därmed vilja införa lite mer ordning och reda i livet oxå. Men där har jag inte lyckats fullt ut än men jobbar på det. Lugnare med trycket men fortfarande inte tillräckligt i fas för att kunna njuta fullt ut hade en period innan jul som var super och den suger jag på länge. Nä nu kallar skivstången för träning... Ha det gott. Kram Linda

1 kommentar:

Unknown sa...

Snyggt!!!

Ja sug på den karamellen och ta fram känslan igen när det barkar åt skogen... Vi får ta och träffas igen... Läser du boken som jag gav dig????

Kram
/Cissi