söndag 10 oktober 2010

:)

Har börjat arbetsträna eller har hållit på i 4 veckor. Det har varit oerhört spännande och intressant. Hoppas bara på att jag snart kan använda min arbetsplats med att maila, ringa och greja. Har annars storslagna planer med livet. Men nu tar vi ett steg i taget och fokuserar på det som händer just nu. Och det är jättesvårt är ganska spretig kan inte riktigt hålla ihop men jag övar och övar. Alla småsaker som man vill göra försöker jag göra 1 i taget och inte 3 på samma gång. L tycker oxå jag ska göra klart först innan jag börjar på något nytt och det är väl bra vissa gånger och mindre bra andra gånger då man inte kanske kommer vidare på ett ställe. Men det erkänner jag aldrig *S*.
Jag är så glad och tacksam att han finns i mitt liv min underbara L. GoNatt. Kram L

Inga kommentarer: