söndag 14 december 2008

Hundskrälle

Får man säga så?! För jag får stoppa in en strumpa på mig själv om jag tjatar på Bella en gång till men det är så himla lätt att göra det eftersom man tjatar på ungarna oxå inte konstigt att de inte gör som jag vill ibland... Vi har haft kurs idag och Bella var nog mer Bella Bus idag, mer än vanligt.. Men det är nyttigt för mig att det inte klaffar på en gång att jag får jobba lite. Men det går så bra när vi är själva fast o andra sidan hon är knappt 5 månader så vi har tid att bli duktigt. Hämtade jättefina orkideer hos P idag fantastiskt fina vill ha flera ju, min svägerska norpade en så jag ficka "bara" 2 kvar... Dessutom vill jag få inspiration till övervåningen det är inte färdigt än smådetaljer + ett handfat behöver in på toan. Tips på vart det finns små fina handfat och silverschabloner med blommor (tror jag att jag vill ha). Kram Linda

Inga kommentarer: