onsdag 17 december 2008

Jobb och Bella

Vi hade träning igår igen det gick bättre än i Söndags men jag får jobba som en galning, fine hon är lydig fast vill gärna spela ut lite köttbullarna luktade SÅ gott och Mattes godis blev inte lika gott men hon var duktig trots allt. Nu är det även sista veckan med julbord gör sista dagen på Lördag sen är jag arbetslös ska lämna lite CV till några ställen som jag kan tänka mig jobba på. Men känner ändå panik vill jobba inom restaurang och helst inte inom storkök känns liksom inte lika lockande och göra mat för flera hundra vet ju att jag inte gillade det speciellt på skolan... Dessutom är det väldigt lugnt på matfronten nu i ett par månader. Och snart är det Jul och vi är absolut inte klara med alla klappar snarare långt ifrån klara. Hoppas kunna knyta ihop säcken till helgen. Kram L

1 kommentar:

Anonym sa...

God jul och gott nytt år!
Vi måste träffas i januari för att få lite mys....

Kramis

//Cissi