tisdag 30 december 2008

Slut


Snart är 2008 slut det var ett otroligt händelserikt år och jag hoppas att 2009 bjuder på lika mycket roligheter. Imorgon Fredag så blir det hundkurs på fm och sen ska nyårsmenyn göras klart. Nyår firas tradionellt med en goda vänner till oss. Menyn består av Förrätt: Färskostfyllda parmarullar på en salladsbädd och en skvätt vinägrett. Varmrätt: Ugnsbakad lammentrecote med potatiskaka och rödvinssås samt herrgårdsgrönsaker. Dessert: Carpaccio på ananas och kardemummabavaroise med kanelsmulor. Mmm det kommer nog bli en höjdare. Jag önskar mig en ny kamera den ovanstående skulle passa utmärkt en Canon Ixus 85. Ha ett bra nytt kommande år så ses vi 2009 om jag inte nu får för mig att kasta in ett sista inlägg.. Kram L

2 kommentarer:

Nettan sa...

Hejsan! Kul att du hittade till mig! Och välkommen tillbaks!! Önskar dig en riktigt trevlig kväll och ett gott nytt år!..menyn lät helt fantastisk!!
Kram Nettan

Anonym sa...

Vad gott det där lät då!

Syns på söndag?! Jag har ej hört något!!!!

//Cissi