onsdag 11 februari 2009

Loppis



I lördags var jag på Loppis innan jobbet då köpte jag dessa 2 hyllan kostade bara 15:- den kommer bli jättefin vit. Kannan kostade 50:- kanske lite dyr men det är en skultuna så lite status har den väl.... Annars så fortsätter det att vara rörigt i mitt huvud tillråga på allt så har jag fått ont i huvudet av det. Jag vet inte vad jag ska göra + att jag även fått ytterligare ett kärt problem. Idag var jag hos Dompan oxå mockade och ryktade på honom han ska löshoppas ikväll så vi tog ingen ridning idag men imorgon och på Fredag så blir det ritt. Efter stallet drog jag till Grodden och köpte mig ett par nya ridbyxor har ju liksom kastat de gamla. Jaja vad är en bal på slottet. Ha det gott. Kram L

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi!!! Tack för den goda pajen. Gjorde en paj igår kväll så nu får jag äta paj till lunch idag.

Må gott!

//Cissi

Marie sa...

Hej

Kikar in för att se hur det är med dig o vad du pysslar med...
Hoppas att allt är bra
Kram Marie

Anonym sa...

Hoppas att Ni fick nytta av pappren! Och att Ni handlade mera pyssel idag!
Må gott!

Loppis och målning blir det i helgen!
Vad blir det för dig?
//Cissi