söndag 1 februari 2009

Ringträning och kompisträff


Idag kl 10.00 stod vi redo för ringträning. Har inte ställt så många gånger och då har det varit labbe. Vi har försökt jag och Bella och hon lyssnar allt bättre, men man vet ju bara på ett ungefär hur det ska se ut. Så idag hade vi träning för Lotten som är ringsekreterare och det må jag säga blev en genomkörare nästan 3 timmar och lilla Bella kämpade tappert på.
Visst vi körde inte hela tiden men jag lyssnade och Bella hade fullt sjå att äta så mycket hästskit som möjligt när inte matte såg. Hon var SÅ duktig jag är jättestolt att vi fick till det och fick beröm. Springa och ställa och springa och ställa fram och tillbaka, trianglar och fram och tillbaka och ställa och färger på rosetter och BIG o HP o Cert o BIR o BIM, det snurrade. Hann inte vara kvar till slutet gick den LÅNGA vägen hem för att bara svida om termobyxor och iväg för att åka pulka och grilla korv med kompisarna som vi aldrig ser vintertid men idag fick vi till det jättemysigt att träffa alla. Så idag är det en glad Linda som fått gjort saker hela dagen det är så det ska vara för att det ska vara en glad Linda :). Ha en riktigt bra kväll. Kram L

2 kommentarer:

katta sa...

Härligt Linda att du har haft en bra dag, du körde väl lungt i pulka backen? Kul att du ska rida Dompan åt Susanne, ska bli kul att kolla på utställningen i Botorp, när var den? Hörde att du fixade god mat till mina släktingar lördags. Kramar Syrran

Anonym sa...

Vad kul att du hade det roligt!
Må gott!
När är utställningen. Måste ju komma och kika på er.
//Cissi