torsdag 5 februari 2009

Min nya kille....


Visst är han fin goa Dompan. Idag var det premiärtur för oss. Ska hjälpa Susanne att rida honom när hennes egen tid inte räcker till. Ska försöka att få till det minst 1 ggr i veckan min egentid. Nästa vecka blir det dock 3 dgr på raken då snackar vi träningsvärk när jag är helt mörbultad och känner varenda muskel (jo jag har faktiskt muskler) efter 20 minuters ridning idag. Lilla A var med mig till Stallet hon skötte sig exemplariskt hon hjälpte S med maten till Dompan och satt och tittade o fikade och log brevid S när jag red, skönt. För då kan barnen följa med ibland om det kör ihop sig när jag ska rida på kvällen. Jag är så himla glad att jag fått den här chansen för nu fylls energin på sakta men säkert. Ha det gott. Nu ska jag sussa. Kram L

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud vad det är härligt att höra att du mår bättre.

Grannen

Anonym sa...

Hej du Vännen!
Vad trevligt att få åka till stallet med "egen tid" Men då ska du ej ta med dig ungarna om du ska ha "egen tid" hallå!!!!!
Hur har det gått med visningen? Hörde något annat också... Du hade jobb på G eller något sådant?! Önskar dig all lycka till!

Ha en trevlig helg!
//Cissi