lördag 13 juni 2009

Andas Ut...

Nu kan jag äntligen andas ut nu är lillskruttans kalas och studentmat klart så nu finns det inget på schemat som ska var ovanligt mer än att stora A ska ha sommarlov i ca 10 veckor, mellan E och lilla A kommer att gå på fritids och dagis i ytterligare 2 veckor innan mannen tar semester. Vad det gäller mig så är jag sjukskriven tills den sista juni. Det går fortfarande upp och ner försöker lokalisera vilka saker som gör mig stressad och när trycket ökar. För det finns där hela tiden lite mer eller lite mindre vägrar släppa taget. Ska träffa min kontakt till veckan så skönt och välbehövligt skulle helst inte vilja att hon tar semester. Funderar starkt på att ta upp släktforskningen igen, det är så kul och intressant. Skulle vilja läsa historia oxå inte bara Karlskoga utan gärna Sveriges fick faktiskt 4:a när jag slutade skolan fast jag inte var så intresserad som jag är nu. Älskar när gamla berättar om hur det var förr... Ha det gott. Kram L

Inga kommentarer: