onsdag 3 juni 2009

Slitsamt


Ibland undrar man varför vissa saker inte går smidigt med tanke på omständigheterna. Jag går i samtal hos sjukhuskyrkan, helt suveränt. Hon stöttar, hjälper till och får mig att tänka till. Idag blev det ett mest jagande efter rätt personer då min läkare inte vill sjukskriva mig längre. Jag blev tvungen att ringa till VC som är jobbigt eftersom man inte orkar dra allt igen, eftersom man nästan ber om ursäkt för att man inte mår bra och känner sig besvärlig (det värsta jag vet) som tur vad så svarade en tjej som jag känner. Hon ordnade så att jag skulle få en ny utredning men i slutändan behövdes inte det, utan den läkaren jag hade från början sjukskrev mig ytterligare 1 månad, tack, jag ska försöka landa lite. På lördag ska jag äta kräftor hemma hos min kära plastsyster, Mmmm. Jag längtar. Det blir väl lite Bellaträning under veckan oxå och förberedelse för studenten. Barnens kusin går ut på onsdag. Så jag ska hjälp till inför hennes kalas.. Bilden ovanför är tagen i Däldenäs där vi var på 50-års kalas i lördags. Vackert eller hur. Om ni är sugna på att luncha får ni väl höra utav er. Ha det gott. Kram L

2 kommentarer:

patricia sa...

Skönt att det blev en månad till. Njut nu riktigt ordentligt!

Anonym sa...

Orden finns där men är svåra att få fram... Du vet nog vad jag vill få sagt! Sköt om dig min vän Linda! Och som sagt lunch tackar jag aldrig nej till!
Många kramar ifrån mej!

//Cissi