onsdag 9 mars 2011

Oro/Pirr


Där jag numera arbetstränar trivs jag jättebra eftersom det är så varierande. Jag blir lätt rastlös om jag bara blir sittande och gör samma saker. Men jag tränar på att vara här och nu och att vara nöjd med det jag har. Min situation är kanske lite svår som det är nu. Min rehab är klar i maj och då är det nya turer eller inte.
Antingen är jag kvar på samma ställa och får ett nystartsjobb (tyvärr inte så troligt) eller utbildning på arbetsplatsen plus att gå kurs som man sen ska praktisera på arbetsplatsen.
Och som vanligt har jag massa andra uppslag i mitt huvud. Jag har inte så stor erfarenhet av det men jag älskar formen på det och ska man inte hålla på med det man tycker är intressant. Och i just detta fall tror jag att det inte blir långtråkigt. Och ev kan jag kombinera 2 saker och det är inte fel.
Ja jag vet att jag är lite hemlig. Men det måste jag. Min hjärna går ofta på högvarv och funderar och tänker och kommer på ibland ganska bra saker och ibland mindre bra saker, men det är så jag är.. Kärlek till er.. L

1 kommentar:

Stefan sa...

Linda,
När, och jag menar alltså NÄR, du kommer till insikt med att du faktiskt redan är fantastisk som du är kommer du att få ro i kroppen. Det är bara du själv som belastar dig med din historik, alla runt om dig älskar dig och respekterar dig för den DU är.
Så ta ett beslut och lägg historiken bakom dig och blicka framåt, bara framåt. Då är NÄR närmare än du tror. . . / Stefan