tisdag 29 mars 2011

Ont imagen

Har haft ont i magen i flera dagar nu och det gör att träningen blir lidande, inte bra. Det är så himla kul :) jag har heller inte gått till jobbet som jag älskar så nu får jag sitta hemma och knepa o knåpa med div program.. Dessutom så ploppar det upp massa idéer hela tiden både bra och dåliga.. Jag och tjejerna tänkte ha tjejmys ev på lördag, vi ska shoppa lite vårkläder är det tänkt hoppas bara att det blir mysigt och inte massa gnäll från den minsta junioren, en muta kanske.. IKEA lär få sig ett besök också mitt ljusförråd är snart slut.. Jag längtar så till vi ska åka till Rhodos och grekfesten inom snar framtid barnen får vara med på dagen men på kvällen blir det vuxenfest.. Apropå barn så kollade jag in mamma byter bo igår, ja vad ska man säga. Om man kunde blanda de två världarna skulle det vara bra.. Ha en god dag. Kram

Inga kommentarer: