tisdag 22 mars 2011

Planering och Struktur

Körde mina dagliga plankor imorse. Olga hon ser till att man har att göra fick order om att öka tiden och då är det bara att göra det. Plankorna sitter som en smäck jag måste bara göra dom varje dag annars fattas något...
Att ha ett schema och följa är ganska skönt faktiskt. Jag har varit ganska impulsiv tidigare men detta har lagt sig litegrann eftersom jag inte mår såbra då. Och det jag älskar med veckorna är strukturen man vet vad man ska göra. På helgerna är man mera flexibel och helt plötsligt är det kväll, me don´t like. Så jag försöker att strukturera upp helgerna men jag har flera att ta hänsyn till. Sambandscentral det är det jag är (viskar) men jag trivs med det då kan jag ha koll på allt. Jag fick en familjealmenacka av min make i julklapp så att vi har koll på vad alla gör med träningar, föräldramöten, konferanser o resor you name it.. Nu ska jag fortsätt pilla med grejer i datorn det är skitkul helt enkelt.. Ha en bra dag. Kram Linda

Inga kommentarer: