tisdag 31 maj 2011

Insikter i Grekland


Vad man uppskattar det man har hemma i Svedala. Man gnäller över mat och dålig service (fast det bör man kanske) men tänker inte på de som har det värre. Vissa saker är petitesser i mitt liv, andra saker lite större. Jag har en familj som jag älskar och som älskar mig. Jag har framtidsutsikter i mitt företag som ska startas i mitten på Juli/början på Augusti och jag har massa idéer som ska utvecklas. Jag har massa fina vänner som ställer upp när det gäller. Jag har möjlighet att träna och forma min kropp som jag vill. Jag har förmågan att få och ta nya kontakter som är betydelsefulla. Och jag har människor som gläds åt att jag lyckas och som vill mig väl. Jag skiter i alla missunsamma, patetiska människor som gottar sig åt om det går åt helvete, tyvärr så finns dom. Jag har haft mitt helvete i alldeles för stora doser och det har gjort mig starkare och jag har haft fantastiska människor runtommig som stöttat enormt. Tack ni vet vilka ni är. Ska snart dra iväg på Tacobuffét hoppas den är god.. Kram till er. Kram L

Inga kommentarer: