torsdag 5 maj 2011

Lev Vackert


igår fick jag förmånen att besöka Ingela & Petra som skrivit inredningsböckerna "Romantiska hem och Inspiration i vitt" och "Lev Vackert". Ja skulle kunnat köpt upp hela affären snacka om att hitta hem :) helt underbart och tjejerna de kompletterar varandra så fantastiskt bra. Den kloka och eftertänksamma Ingela mot den spralliga precis som jag goa Petra. Då är det himla lätt att bli kvar lite längre. Ni förstår när ni åker dit... Och i helgen är det dax för gala ska bli så lyxigt. Jag och Nettan ska dela säng, mysigt. Man behöver sånt här för att tanka och fylla på med energi. Eftersom jag är lite dränerad nu när jag är gräsänkling. Fick avstå min älskade spårning idag, men det gick inte trycket kom tillbaka :( Kram L
P.S. Bilden har jag lånat från tjejerna D.S.

Inga kommentarer: