lördag 3 januari 2009

Tvåtusennio


Då har det blivit påbörjat ett nytt år med nya eller gamla drömmar en bra hälsa och ett lyckligt liv. Det är inte på alla plan man är på topp hela tiden men försöka får man väl. Min svacka ligger väl i att jag inte får jobba så mycket som jag vill. Några timmar här och där är tyvärr inte så mycket att hänga i granen då man både vill få upp tempo och utvecklas i yrket, zuck. Igår hade vi valpträff inte planerat så utan vi skulle få hjälp med lite ringträning så Bellas goa sprudlande uppfödare var här och gav tips och råd inför det som komma skall. Dessutom tog gannpojken några fina bilder på alla 7 valparna. Visst är Bella fin. Imorgon ska jag träffa mina gamla arbetskamrater det ska bli så kul, det ska planeras för FEST. Ha det gott. Kram L

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm har grannpojken tagit denna bild? Jag trodde det var granntjejen. hihi

Anonym sa...

Fin Bella är!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vi får väl ta någon fika hemma hos dig med Maria. Hör av er!

Kramis
//Cissi