fredag 30 januari 2009

Lite bättre humör


Humöret är lite bättre känner mig inte alls gnällig bara fruktansvärt sliten i kroppen och sen är ju alla barn sjuka oxå så det tär ju på en. Skulle på en relese idag men jag orkar inte riktigt med det, tyvärr
Träffade gulliga Marie igår som har hand om vikarieförmedlingen på Kommun. Jag fick med mig lite grejor hem, men känner mig nog inte övertygad om att detta är något för mig funderar på dessa 75 dgr om det inte är bättre att "slösa" dom på när jag jobbar inom restaurang. Har lite annat på G som jag ska söka. Men jag kan inte riktigt släppa det där med eget heller.... Gummistöveln ovan skulle sitta fint på tassen till våren. Ha det gott. Kram L

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kör Linda!!!!!!!!! Du är så driftig så varför inte!!! Det du sa på telefon igår var helt din grej. Satsa! Nu när du har din goa man med dig!!!!!! Jag stöttar så mycket jag kan och är det något jag kan hjälpa till med så gör jag det! Ha de gott!

//Cissi
Snygga gummistövlar. Jag skulle verkligen behöva ett par!

katta sa...

Kära lilla syster! Skönt att läsa att du är mer positiv nu, jag skulle bra gärna vilja veta vad det är du har i tanken nu då. Må så gott och krama familjen!