torsdag 8 januari 2009

Snörvel, snörvel

Jag är förkyld och försöker att skriva ett CV dessutom men jag tror att jag har snor i hela huvudet för inget vettigt får jag ner på datorn. Blir bara fel, fel, fel. Så nu känns det så där tråkigt hade hoppats att jag skulle vara klar men icke sa nicke. Måste hinna duscha, göra mig snygg, laga mat innan kl 18 tror ni jag hinner. Kanske, kanske inte... Men om ni känner dom som har hand om R.O.Catering & Kök, Golfrestaurangen och Degernäs Herrgård så kan ni säga att jag kommer med ett CV men de behöver inte titta på det, bara anställa mig rakt av bara sådär... Så kan jag välja och vraka vart jag vill jobba sen. Kram Linda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det löser sig nog ska du se med ditt CV. Helt plötsligt så finns orden bara där... Skriv naturligt och fritt ifrån hjärtat. Det brukar lösa sig. Du är så himla duktig!

//Cissi

Anonym sa...

Hej! Kul att få följa er med! Det löser sig allt med jobb snart ska du se! Ha de bäst, kram Kamilla å Rottisligan. pussa Bella från oss.