onsdag 29 juli 2009

Fina Bella

Gårdagen var något uppspllitrad.. L var inne till jobbet hela 2 ggr och drar alltid ut på tiden. Jag hade en del viktiga saker att göra men ungarna var högt o lågt så det blev inget vettigt gjort.. Stressen kryper omkring på mig har så mycket funderingar och tankar om allt o lite till. I alla fall fick jag min nya fina röda bil igår, jättesöt så den kommer bli en riktig favvo t o m Bella gillade den o hoppade in i den, har typ hänt någon enstaka gång förut. På kvällen blev det träning på bruks, Bella gick superfint lite släpning vid det fria följet men det känns som att det är för att hon väntar på att något ska hända, så det blir det att jobba på. Sen vill ju jag gärna träna och träna får bara inte tråka ut henne när jag håller på. Och när jag kom hem så drog L ut för en golfrunda så mycket såg vi av varandra igår.. Idag är det en ny dag. Ha det gott. Kram L

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Jag är tillbaka till Enkelheten! Välkommen! //Cissi

Fika snart?!!?!?!?!?!!??