söndag 26 juli 2009

Inte Arg

Hemkommen efter en helg i Ransäter som var jättetrevlig med mat, vin, prat, utställning, lydnad, hundar, husvagn, regn och sol. Lördagen bjöd på en underbar förmiddag men en lika jäv... eftermiddag det hällregnade, kul, kul. Tur att vi har ett tält i dessa lägen :). Denna gång behövde jag inte bli besviken o arg det tyckte nog mina husvagnskompisar var bra annars hade jag fått sitta i husvagnen resten av lördagen men då hade dom ju inte fått någon mat *S*. Bella fick ett fint rött plastband i kvaliten och en 3:e placering men inget HP denna gång och bara syskon att fightas med.
Synd för det är alltid kul när det kommer nya rottisar att kolla in.
Kritiken blev:
Tyo o helhetsintryck: Mycket God
Under medelstor, medelkraftig. Feminint huvud. Bra skalle och nosparti. Något runda ögon. Bra ansatta öron. Bra hals och rygglinje. Bra vinklar. Tillräckligt utväcklad i bröstkorgen för åldern. Något ljusa tantecken. Rör sig bra från sidan. På Söndagen var det dax för L och P att tävla i lydnad. L knep sin andra 1:a placering och P fick ett 3:e pris, imponerad av att de vågar. Jag hoppas att jag vågar snart jag med. Ha det gott. Kram L

Inga kommentarer: