söndag 12 juli 2009

Träning

Efter några dagars intensivt umgänge med goda vänner så var det dax att inse eller det har jag gjort för länge sedan, att ta tag i träningen med Bella. Så jag följde med några träningskompisar om jag nu får kalla dom det efter 1 träning tillsammans (fast vi har nyss gått kurs tillsammans) till en annan klubb för träning, det gick bra för att vara ett tag sedan vi tränade regelrätt, visst slinker jag in på fotbollsplanen och kör några vändor men det är själv o utan störning... Och dessutom så mår jag mycket bättre när vi tränat. På tisdag är det dax igen.. Och på söndag är det åter dax för utställning. Ha det gott. Kram L

2 kommentarer:

patricia sa...

Det är ju roligt att du kommer med gänget igen!
// Kram

Anonym sa...

Kör som attan!!!!
Jag har semester nu och vill fika med dig och Maria!!! Ring så kommer jag!!!

//Cissi