fredag 1 april 2011

Sjukdom, tankar och funderingar


Jag ligger här i soffan och tycker synd om mig själv;) Kräktes igår och haft ont i kroppen och huvudet idag. Huset ser ut som det som gud glömde :) men det finns nog kvar. Tjejerna och jag ska ut på tjejmys imorgon om jag mår bättre tror inte att det går att förhandla bort trycker väl i mig lite alvedon..

Vissa människor har svårt att visa empati och lever i sin bubbla med allt vad det innebär. Jag kan inte riktigt förstå det jag bryr mig om människor som finns omkring mig oavsett om det går bra eller dåligt för dom eller om dom mår bra eller inte, försöker stötta och lyssna så gott det går. Människor är visserligen inte skapade på samma sätt med allt vad det innebär. Dessutom är jag så glad att jag funnit en otroligt bra PT som feedbackar. Jag har en man och fina barn som stöttar när det är jobbigt, jag har vänner som finns där alltid fast vi inte hörts på flera veckor för att dom just är mina vänner alla är så uppe i sina saker. Jag har arbetskollegor som ger mig feedback för ett gott jobb och det har gjort att jag klivit upp många pinnhål under månaderna som jag haft rehabilitering. Snart är jag oxå redo för det verkliga livet och det ska jag ta till vara på och njuta av.. O så lite ytlig inredning som jag älskar himla snygga lampan från In my House. Kärlek till er. Kram L

Inga kommentarer: