fredag 15 april 2011

Företagsnamn och tapetorgie...


Det snurrar runt bland kreativitet, hjärtan, företag, office, business. Det är jättesvårt att välja ett namn hade ett men har ändrat mig blir för mycket inriktat på kontor och det är inte meningen. Sen detta med typsnitt ännu svårare. Vill inte ha för pluttinuttit men lite vill inte ha för rakt ja det är en djungel och det upptar min tid, fast det är himla kul..

Vad sägs om L:s förslag kontorshaggan eller M:s förslag kontorslampa som man kan tolka som man vill :). Jaja det löser sig..

Jag har varit ute i tapetdjungeln oxå herregud vad många fina tapeter det finns, zuck. Om jag får till ett kontor/hobbyrum i förrådet (läs om L kan hjälpa mig) så kanske jag going crazy.. Tapeterna ska användas i nästkommande nummer av Mäklarnytt..

Dessutom har jag varit hos Nina på Bevara Inredning och Lillemor som har Loppis & Antikhallen i Karlskoga, fy sjutton vad mycket snygga möbler och blommor det kommer att vara på lördag åk dit mellan 9-15 men ta med stora plånboken.. Ha det gott. Kram L

Inga kommentarer: