tisdag 26 april 2011

Vitsippor till änglarna..


Jag och tjejerna tog en tur till kyrkogården igår och lämnade vackra vitsoppor på barnens farmors grav och till våra älskade tvilling änglakillar. Ja det gör fortfarande förbaskat ont i hjärta och själ... Tänk att dom skulle ha fyllt 6 år i sommar. Just igår så gick det bra att vara där. Jag tycker att det är jättejobbigt att åka dit, oftast så kommer tårarna och minnena från graviditet och förlossning som ett brev på posten.. Det önskar man att inte någon ska behöva uppleva.

Jag har ställt undan ett par änglavingar hos Lindas Lycka dom ska jag åka förbi och hämta hem. Ha en fin dag. Kram L

2 kommentarer:

i min lilla lilla värld sa...

Du kommer antagligen alltid känna så, men det är fullt förståligt...

Michaela sa...

Kan inte ens föreställa mig vilken smärta du bär på. Skönt att det gick bra idag.
Tänker på dig :)
Vingarna var jätte vackra
Stora kramar