måndag 4 april 2011

Magsjuka


Urk... Magsjukan har lamslagit oss. En efter en har den tagit oss i besittning den jä.... för det måste vara en han :)

Jag och lilla A har haft det väldigt lindrigt. Värre har det varit för stora A, stackare. Nu får vi se om de resterande 2/5 klarar sig eller om de får.. Det är i alla fall det värsta man kan ha...

Jag sitter och klurar på massa skojiga saker. Sy, betong, trädgård, inredning nya uppslag till jobbet skoj är det i alla fall och jag njuter i fulla drag. Eller insuper atmosfären jag andas in positiva saker och känner verkligen att jag ser framåt... 48 dgr kvar... Ha det gott. Kram L

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan

Vi driver en nätbutik för hårvårdsprodukter som heter Bluestore.se

Vi har satt ihop ett paket som innebär att du får en länk + banner av oss som du kan lägga upp på din blogg. Vi kan så klart anpassa bannern efter just din blogg om den vi tillhandahåller inte skulle passa i bredd exempelvis.

För varje ny besökare som klickar på bannern och som sedan handlar hos oss inom 7 dagar, får du 5% på ordersumman av oss att utnyttja i vår butik. Pengarna utbetalas i form av ett presentkort hos oss och du kan enkelt följa hur mycket pengar du samlat in genom att logga in på vår sida. Utbetalning sker den 15e i varje månad om summan kommit upp i 300 kr.

Låter detta intressant? Kontakta oss för att veta mer!

Med vänliga hälsningar

Miwa Karlsson

www.bluestore.se

Towe sa...

usch, krya på er!!