fredag 25 september 2009

Det tar lite tid...

Träffade mina goa vänner på lite middag i onsdagskväll. Av Cissi fick jag låna en bok om stress, tack. Det var verkigen det jag behövde läsa om. Men som sagt det tar tid att ändra ett beteende. Problemet är att jag ändå har att göra. Mina heliga tider hos sjukgymnast, massör, kurator och diakonissa måste bokas in så är det bara, de hjälper mig framåt annars hade jag fortsatt att gå kräftgång. Sen hamnar jag gärna framför datorn och det är inte bra för där får man så himla mycket idéer och inspiration. Har då inte tid med de tråkga sakerna och när det väl måste göras så är det så mycket. Men då kommer jag på något annat roligt istället fly, fly, fly. Så trött på detta. Gör en sak i taget kvinna... Ikväll är det inflyttningsfest hos S ska bli himla skoj. Kanske man kan få lite nya idéer *S*. Ha det gott. Kram L

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du goa vän! Vad bra att pärlorna fann nya vänner!!! Bra att du läser boken! Men som sagt ta en sak i taget. . .
Du är en kär vän i mitt hjärta och det är bara att knacka på när du behöver lite hjälp med div saker...

Ha de gott!!!

//Cissi