onsdag 9 september 2009

Träning på klubben

Dagen igår blev full. Det var inte meningen ;). På morgonen sjukgymnastik det blir bara bättre och bättre, på torsdag ska jag träffa PT-H. Sen varm choklad hos Maria. På väg hem hämtade jag sticksågen hos J & K och då blev det kaffe. Hem fixa lunch till mig och maken. Mellan E och jag åkte och tittade på tapeter. Hämtade lilla A, hem. Hänga tvätt, telefonen ringde. Göra kvällsmat. Iväg till klubben för träning av Bella. Det gick bra. H och hennes border var där och tränade fick toppentips som jag bara sög åt mig. Tänk vad lite tips och råd kan göra. Det är ju det som är härligt att man kan hjälpas åt när inte de "vanliga" vovvekompisarna är där. Så nu rullar vi på. Dessutom kom bekräftelsen för resan nästa år. Det blev en väldigt intensiv dag. Det är nog därför jag har tryck idag. Ha det gott. Kram L

Inga kommentarer: