torsdag 3 september 2009

Uppdatering

Det har ju hänt en del, extra tonårsmamma då svågern ligger på sjukhus och mamman i Spanien, shit vad annorluna mot kottarna jag har runt benen i vanliga fall, dom är ju lika stora som en annan men väldigt goa och mysiga det har/är varit väldigt trevligt. Träning med Bella som trots sina utsvävningar som tonåring går ganska så bra. Träning för mig själv på den själsliga biten och kroppsliga, C-G har lovat mig att få börja träna nästa vecka ska bli så skönt att få svettas ordentligt. Har "bara" gjort övningar för att få tillbaka diskarna. Akupunkturen har kännts en del de sista ggr men den gör gott.
Har funderat mycket runt detta hur andra uppfattar mig som person det får ni gärna delge mig både postivt och negativt. Och vad jag tycker är viktigt. Vad som slukar energi och vad som ger. Vad som stressar mig hur jag ska tänka för att få in bra saker i livet. Tempot i livet att man inte behöver springa fram eller skynda sig man kommer fram ändå. Det är inte gjort i en handvändning men jag är på väg och det är huvudsaken, tålamod har aldrig varit min starka sida men jag börjar förstå att jag måste ha det för att komma någon vart i detta fall. Har börjat läsa Feng Shui mycket nyttigt. Tittar oxå på vackra bilder och läser goda recept sånt som får mig att gå igång på ett bra sätt. Ikväll blir det hundträning. På Söndag tävling och i helgen ska det avnjutas kräftor, mums. Ha det gott. Kram L

Inga kommentarer: