onsdag 4 mars 2009

Åsna mellan två hötappar...

Ibland är det inte lätt att välja eller är det? Jag fick ett jobb som jag absolut inte trodde att jag skulle få.. men tji fick jag de ringde och tyckte att jag gjort ett så himla bra inttryck och det tyckte så himla mycket om mig. Smickrad ja absolut. Ringde till mitt andra jobb och berättade hur det låg till och nästa dag ringer chefen och ger ett motbud som jag försökte vara kylig för så att jag inte lät för intresserad väga dessa två mot varandra.. och sen ett beslut, jättejobbigt men känns SÅ rätt. Så nu är sommaren räddad av jobb :). Vi ses på Strandkanten. Ikväll är det jobb på det stora hotellet i norr.. Och på Lördag är det dyngfest. Ha en bra dag. Kram Linda

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis söta Linda! Du är bäst!!! Då kanske man kan åka och fika där då. Lite glutenfritt får du fixa!!!!
//Cissi

Lisa L sa...

Grattis till jobbet!

Anonym sa...

Har funderingar på och fixa en bloggträff. Vi är ju några bloggare som finns runt där vi bor. Kunde vara roligt att träffas "live" också. Längre framåt våren kanske så vi kan sitta ute med en latte.
Ha de gott!
Vill du vara med?
//Cissi

Marie sa...

Grattis till jobbet! Strandkanten är ju så mysigt och tycker de har jätte bra mat det.
Kram Marie

katta sa...

GRATTIS lilla syster! Kul!!!!!
Då måste vi ju komma och äta och fika hos dig. Kramar Syrran
Hälsa familjen och må så gott. Har du ont i huvudet idag eller?