måndag 16 mars 2009

Träningstankar

Har tänkt länge och väl att försöka ta tag i att röra lite mer på mig än jag gör. Promenader och lite andra småövningar men inget mer har så dålig karaktär... Så nu tänkte jag springa några dagar i veckan och köra lite hemmaövningar är SÅ otränad. Ska även försöka med att sluta småäta och äta godsaker "bara" på lördagar, så svårt när man jobbar som man gör. Det slinker ner än det ena än det andra men jag ska verkligen försöka. Beach 2009 here I come, nej nu blev det tokigt jag ska ju jobba hela sommaren så beachen kanske jag inte ens hinner till, äsch jag får väl bli snygg för andra ändamål då, haha. Ha en bra dag. Kram L

1 kommentar:

Anonym sa...

Du träna??? Du som har en sådan fin kropp!!!! Det räcker nog om du åker iväg och rider ett par gånger i veckan och kanske går dit och tillbaka!

När börjar du på Strandkanten???

//Cissi