tisdag 31 mars 2009

Besök hos Veterinären

Jag har en utslagen rottis under trappen. Sliten och trött efter sömnspruta, röntgen och div böjprov och olika nya inttryck på Solstadens smådjursklinik idag men en glad matte, eftersom det inte visade något på skelettet utan lite hälta första stegen efter böjprov på vänster sida så nu har hon fått medicin som vi hoppas hjälper men OJ så dyrt det är.. 2945 kronor gick besöket på, saftig mmm. Men fick reglering från försäkringsbolaget så det blev att "bara" att betala ca 1800. Så nu ska hon äta medicin i 10 dgr... Dessutom så har jag så ont i min axel efter att jag hade snurrat in foten i en lina så att jag stöp på axeln vi hade den när jag hjälpte P med Bodil. Så jag har inte sovit speciellt mycket inatt... Ha det gott. Kram L

1 kommentar:

patricia sa...

FÖRLÅT!