söndag 22 mars 2009

BIS Valp-1:a




Jag är alldeles chockad men så oerhört glad och stolt. Bella tog hem hela rubbet på utställningen i Botorp idag BIR, BIG och BIS. Hon gick som en klocka ställde sig jättefint. Hoppas att utvecklingen håller i sig för jag fick mersmak kan man lugnt säga... Tack för allt stöd. Dessutom som grädde på moset så vann Bella och stora A barn med hund så hon var jätteglad. Kritiken löd: Välskuret feminint huvud med bra uttryck. Bra längd och bredd i skallen. Bra travansättning. Bra bett och läppar. Bra hals. Något framskjuten skuldra. Tillräcklig bröstkorg. Bra över och underlinje. Bra päls. Rör sig ok för åldern. Domare: Jan Eriksson. Ha en riktigt bra dag det kommer jag att ha. Kram L

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis igen måste jag säga.

Anonym sa...

Jättestort grattis!

katta sa...

Grattis kramar i massor till er en gång till!!!!!! Vilken härlig dag, ni är ju bara bäst, kul för Alex att hon också va så duktig. Kramar

Anonym sa...

Men så kul för er alla. A måtte väl vara ganska stolt,precis som du skulle ja tro. Stort grattis till er,ni är bara såååå bra. Kram kram

Aussiebuskul sa...

Hörde på omvägar va bra det gått för Er;D

GRATTIS! GRATTIS!

Anonym sa...

Grannblåa huset tycker också att detta var kul för er.
Gratulerar!

Anonym sa...

Ett stort grattis! Såg er i tidningen!!!! Fast jag läste det här på din sida först!

Ha de gott!

//Cissi

Kamilla å Rottisligan sa...

Måste gratta Er här med!! Sådan mor sådan dotter!! Kram från en stolt uppfödare!!

p.s Nästa hund går till Alexandra vettu ;)